Oh Carol

          


 Oh Carol Iam but a fool

Darling I love you Though you treat me Cruel

You hurt me And you make me cry

But if you leave me I will surely die

Darling there will Nwver be another

'Cause I love you so Dnn't ever leave me

Say you'll never go I will always want you

For my sweetheart No matter what you do

Oh... Carol I'm so in love with you

+++++++++++++++++++++

Oh Carol Iam but a fool

Darling I love you Though you treat me Cruel

You hurt me And you make me cry

But if you leave me I will surely die

+++++++++++++++++++++

Darling there will Nwver be another

'Cause I love you so Don't ever leave me

Say you'll never go I will always want you

For my sweetheart No matter what you do

Oh... Carol I'm so in love with you


 ・・・ ため息が出ちまうなぁ、まったく。皆さんはどうですかね。ぼくには刺さりますね。

 いえね、なにも昔はうんとモテて、そんでもってうんとこさ女の子を泣かしたって、反対かぁ・・・とにかくそこいらの話じゃないんですよ。ただね、こんなぼくにも、ちょっと刺さる過去があったって言う話しです。


 

 記念日




 ひまわりの切花が玄関で息をしている

 飾られて、束ねられて、でも息をしている

 その大きな目玉は、じっとぼくを見つめる

 ぼくは嘘をつかなかったよね。そう問いかけてみた

 はじめてキミとあった日 ひまわりの話をしたっけ

 キミもひまわりが好きなの・・・